Simning innan jobb

Idag var jag uppe redan innan åtta då elektrikern skulle komma kring åttatiden. Jag käkade frulle och åkte sedan iväg till badhuset där jag simmade i en halvtimme. Ville inte vara ivägen hemma så det passade bra att fara och röra på denna stela gravidkropp! Det var så skönt att simma och lyxigt att få basta efteråt och sedan fixa sig i lugn och ro! 

Som jag nämnt tidigare så får jag mycket frågor och komplimanger kring graviditeten nu och jag blir så glad!! På badhuset idag var det en äldre kvinna som tyckte att jag var så vacker som gravid och att min mage var så fin. Blir så otroligt glad och får en boost av komplimanger, så tack alla som vågar prata och fråga om min graviditet. 

Just nu sitter jag på mammas jobb och käkar en sallad jag köpte på edda. Vill inte fara hem för elektrikern kanske är kvar.. Och hemma i mamma å pappas hus där är städet just nu så jag våldgästade mammas kontor och tänkte sitta här ett tag till sedan gå på secondhandbutiken som ligger precis bredvid när de öppnar vid 12. Efter detta väntas jobb 13-18, sen ikväll ska vi flytta kartonger..

Kram på er!



Inez    •     •   http://mazraegangall.se

Otroligt fina bilder!! :)

Svar: Tusen tack☺️
Sofia Lundqvist










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype