Inskolning

(null)

Första inskolningsveckan är nu över och jag är  så himla imponerad över hur duktig Elsa är och detta kommer inte alls bli några problem. Hon har inte brytt sig för fem öre över att vi varit där och inte heller då jag igår vinkade hejdå och fick gå iväg 30minuter. 

Just nu är dem även bara 3 barn på hennes avdelning, till veckan kommer 2 till. Fram till jul kommer dom alltså endast vara 5 barn vilket känns så lyxigt och det blir en jätte bra och lugn start för Elsa. Efter jul kommer dock 8 barn till och nya pedagoger, så då blir dem 13 barn totalt.

Något jag i början av inskolningen oroade mig över var hur hon i hela friden ska kunna äta där och sova på madrass med de andra barnen.. men maten, de tror jag de underbara pedagogerna kommer tackla rätt bra. Vilostunden kommer hon ha i vagnen utomhus om madrass inte funkar! Så det känns väldigt tryggt att det finns olika alternativ. Nästa vecka så ska hon börja äta & sova där plus att vi ska få säga hejdå redan vid lämning! 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype