Sjuk & ledig

(null)
Hur goa tjejer? Från i veckan då syster & Oliwia var här och hälsade på❤️
 
Igår strejkade min kropp totalt.. Sov superdåligt på natten vilket jag även gjort sista tiden, vaknar flera gånger och har en oroskänsla i kroppen som jag inte kan svara på riktigt varför. Då jag iallafall vaknat så hade jag frossa, huvudvärk, extrem smärta i rygg och nacke, och som toppen på det hela mensvärk. Så jag sjukanmälde mig och spenderade dagen i sängen och soffan! 
 
Idag är jag som tur var ledig och mår bättre men skönt med en extra dag hemma att vila upp sig. Har städat på balkongen och plockat in soffkuddarna. Vi har även tagit en promenad och nu sitter jag och väntar på att få vinterdäcken satta på bilen. Det bör vara klart vilken sekund som helst och då åker vi till Robins låtsaspappa och ska kika på deras utbygge av huset och Elsa ska få busa med lilla Adele som bara är 3 månader äldre.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype