Torsdag

Imorgon har vi en otroligt spännande dag framför oss, hela familjen är ledig och ska spenderas tillsammans!
På morgonen ska vi kontakta Barn för att få träffa en dietist eller liknande då Elsas matintag bara blir allt sämre och sämre så vi snart ger upp hoppet om att hon nån gång ska tycka om att äta. Detta är ju inte alls spännande eller kul men måste göras..
 
Något roligare är dock att klockan 14.30 så ska vi få gå på öppet hus på Elsas förskola!! Ska bli såå himla kul att få se hur det ser ut och vilken avdelning hon ska få gå på. Även kul att få träffa pedagogerna. Vi börjar med inskolningen på tisdag nästa vecka. Vår lilla bebis är nu en stor tjej som ska börja gå på dagis, buhuuh..
 
Efter vi varit på öppet hus så har jag faktiskt ett möte inbokat, men kan tyvärr inte avslöja något, såå trist. Kliar i fingrarna! Och jag vet, man får inte säga A om man inte kan säga B, sorry..
 
Förresten, alltså wow vilken respons jag fick på förra inlägget om Elsas trots. TACK! Fick nån kommentar här på bloggen, flera som skrev på Instagram och även hörde av sig på facebook, alltså bästbästbäst är ni. Ni skrev peppande ord, tips å trix, om er som haft det likadant vilket varit så värdefullt att få höra och tack till er som tyckte att det var viktigt att jag delade med mig av detta.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype