Onsdag

Idag skulle jag i vanlig ordning ha jobbat men eftersom vi fortfarande håller på att inskola Elsa & Robin jobbar sin allra första dag idag efter pappaledigheten på 7 månader så fick jag ta ledigt idag. Men det tackade jag inte nej till, jobbade nämligen extra igår 9-20.. vi julpyntade butiken och bytte kampanj vilket tar lång tid.. Så känns skönt med en lugn dag helt ensam hemma nu på förmiddagen då Elsa är på föris.

Igår & idag så var första dagarna på förskolan som vi sa Hejdå direkt vi kom dit och hon har ätit och sovit där. Igår hade allt gått helt perfekt, hon hade ätit helt okej mängd helt utan tjafs och somnat i vagnen direkt de ställde ut henne. Alltså jag blev såå stolt då jag fick höra det och en stor klump släppte från mina axlar. Känns såå skönt att det funkar!! Och som det ser ut nu så ska hon få sova i vagn, efter jul kommer nämligen 8 till barn så då lär inte alla rymmas på madrass. Så jag hoppas hon får fortsätta sova i vagn!

Just nu sitter jag i soffan, har passat på att städa hemma och nu hoppas jag Elsa just somnat i vagn på förskolan. Ska hämta henne om 2h.  (null)



En mamma    •     •  

Vi har sagt till dagis att vår son alltid ska sova i vagn ute, som han är van att göra hemma. Tror att han dessutom skulle störas av att sova inne på madrass som några av de andra barnen gör. Så skönt att ni också kan slappna av, gör stor skillnad 😊










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se

HannaVic logotype